Úvod Archív realizovaných aktivít 2019/05/14 „Model See-think-do-care“ a jeho využitie pre marketingovú komunikáciu firmy

2019/05/14 „Model See-think-do-care“ a jeho využitie pre marketingovú komunikáciu firmy

Najnovší marketingový model (See-think-do-care)

221

Kde? UVP TECHNICOM

Kedy? 14. mája 2019 od 13:00 do 17:00

Registrácia

 

Marketingovú komunikáciu pre vašu firmu či produkt si na našom praktickom seminári vypracujete so skutočným odborníkom. Naučíte sa, ako vytvoriť dokument, o ktorý sa môžete oprieť pri tvorbe kampaní, rozširovaní cieľových skupín, odpovedaní na sociálnych sieťach, či pri vyhodnocovaní jednotlivých marketingových nástrojov.

DOZVIETE SA

  • čo je marketingová komunikácia
  • ako funguje model See-think-do-care
  • čo je nákupný cyklus, aké sú jeho fázy a ich obsah
  • ako si rozdeliť cieľové skupiny, aké kanály pre ne zvoliť
  • ako vyhodnotiť úspešnosť kampane
  • pravidelné zmeny a zlepšovanie marketingovej komunikácie
  • ako vytvoriť dokument, o ktorý sa môžete oprieť

KTO JE VÁŠ LEKTOR

Peter Šoltés – založil marketingovú spoločnosť Promiseo, ktorá je Premier Google Partner na Slovensku a zároveň jediný člen Asociácie digitálnych marketingových agentúr na východnom Slovensku. Skúsenosti z aplikácie rôznych marketingových nástrojov a marketingovej komunikácie kombinuje s biznis schopnosťami a za svoje úspechy získal ocenenie Forbes 30 pod 30.

 

KONTAKT

Tím Rastového programu NPC Košice: rp.ke@npc.sk

Účasť je bezplatná, počet účastníkov obmedzený.

Registrujte sa cez Žiadosť o účasť na podujatí, viď nižšie.

Ukončenie registrácie: 10.05.2019 do 12.00 hod.

Podrobnejšie informácie nájdete v Implementačnom manuáli TU

Registrácia a ďalšie podmienky na npc.sk/sk/events/pouzite-see-think-do-care-plan