18.2.2020 sa konal v priestoroch UVP TECHNICOM v rámci akceleračného programu Startup centra workshop venovaný problematike marketingu a marketingovej komunikácií „Marketingový reštart“.

Workshop viedol uznávaný expert v oblasti reklamy a marketingu Ján Grinvalský.

Lektor pútavou interaktívnou formou uviedol účastníkov workshopu do problematiky marketingu, princípov marketingovej komunikácie a taktiež sa venoval stratégií budovania publika, používaným nástrojom pre identifikáciu publika, ale aj metódam a technikám ovplyvňovania zákazníka – zákazníckych rozhodovaní. Časť workshopu bola venovaná stratégiám budovania značky a vytváraniu kreatívnej komunikácie s publikom – ako si vybudovať cestu k publiku a skutočným obchodným príležitostiam.

Lektor – Ján Grinvalský – reklame a marketingu sa venuje od roku 1999, od reklamnej fotografie a grafického dizajnu cez copywriting prešiel k pozíciám art directora a marketingového konzultanta. V roku 2006 založil reklamnú agentúru Adsulting. s.r.o., kde pôsobil 12 rokov. Vytvoril značku EXIsport, kampaň pre PantaRhei, pripravil web pre T-Systems Košice, menším podnikom pomáhal až po vybudovanie ich značiek do podoby “love brands”. Založil marketingovú remeselnú dielňu Morse (viac o agentúre Morse.: morse.click).